سوپر گل های تاج کبیـــــــــــــر آسیا به لنگیا

???????

                   عجب گل هایی  بد جور جر میخورن لنگیا

نظــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر یادت نره اس اسی با مــــــــــــــرام

            



نظرات شما عزیزان:

زهره و زهرا خواهران اس اسی
ساعت2:15---27 شهريور 1392
گلهاي قشنگ فرهاد منو استقلالي كرده/سانتاي خوب خسرو منو ابيته كرده.

***


ایسان 1377
ساعت2:12---27 شهريور 1392
استقلال حمله/فرهاد بايد گل بزنه

حمله لنگو اتيش بزنه/استقلال حمله.


مینا جووووووووووون
ساعت3:34---26 شهريور 1392
عشقت كرده تو جون من ريشه*تو قهرمان مني هميشه

بزار بگن هر چي كه دوست دارن*هيچ تيمي استقلال نميشه


ԹՐԹʍ
ساعت2:27---26 شهريور 1392
بي يعني شور يعني زندگي/ابي يعني مردي و مردانگي

ابي يعني تا ابد عاشق بمان/ابي يعني عشق يعني اسمان

ابي يعني بهترين تيم جهان/ابي يعني موج درياي جنوب

يعني بهترين زيباترين رنگ غروب.


دختران ابی دل
ساعت1:55---24 شهريور 1392
قرمز های زمونه رو دارن یه جا دار میزنن / به جای عکسشون تو قاب یه عکس خیار میزنن

تیم ما قهرمان میشه هم تو ایران هم آسیا / تو گوش پرسپولیسی ها سیلی آبدار میزنن

کاشانی چی شد؟ قطبی کجاست ؟ / هیچی یه جا نشستن و دارن با هم زار میزنن

استقلال قهرمانه و پرسپولیس هم که سوراخه / آبی های محلمون دارن اینو جار میزنن

سردارمیره خونشون دایی میره پیش زنش / توی روزنامه واسشون خدا نگهدار میزنن


پسر اس اسی
ساعت1:43---24 شهريور 1392
آبی تر از آنیم که زنگار پذیریم

نانخور نشدیم بزور که ادبار بگیریم

تاجیم چو الماس که بر اوج نشینیم

چون لنگ نه آیم که جای شلوار بگیریم !


پسر اس اسی
ساعت17:09---23 شهريور 1392
محمد نوری:



این بار طوری گل می زنیم که با فوتوشاپ هم مردود نشود !
پاسخ:آره داش جرشون میدیم نگیم سوراخه لنگی دیگه از سوراخ گذشته شده تونل خخخخخخخخخخخخخخخ


ԹՐԹʍ
ساعت4:05---23 شهريور 1392
من.....من......من
رویایی دارم رویای پیروزی
رویای دوری از ننگ های دیروزی
من.....من.....من
...
رویایی دارم از جنس اول شدن
چه با مانوئل ژوژه چه با علی دایی

درد فوتبالی که از لنگ تهی میشه
درد تیمی که داره مشکل از ریشه
درد کریمی و نصرتی های آواره
یا تیمی که بازیکنایی مثل کریم ببعی داره



amir
ساعت1:36---15 شهريور 1392
صد درصد فردا سوراخن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: